تبلیغات
مرجع فایل پزشکی - معرفی و دانلود فایل کامل پروژه کارآفرینی طرح کارخانه تولید پوشاک کودکان
 
مرجع فایل پزشکی
درباره وبلاگ



مدیر وبلاگ : صد سو
مطالب اخیر
نویسندگان

پروژه کارآفرینی طرح کارخانه تولید پوشاک کودکان

  • پروژه کارآفرینی طرح کارخانه تولید پوشاک کودکان
    پروژه کارآفرینی طرح کارخانه تولید پوشاک کودکان در 25 صفحه ورد قابل ویرایش
    دسته: طرح های توجیهی و کارآفرینی
    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 43 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 25

    قیمت فایل: 3,000 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود

    پروژه کارآفرینی طرح کارخانه تولید پوشاک کودکان در 25 صفحه ورد قابل ویرایش

    خلاصه اجرایی (مدیریتی):

    ایجاد یك كارخانه تولید پوشاك كودك كه سازمانی تولیدی است كه انتفاعی و جهت رسیدن به سود و بالا بردن ارتقاءِ سطح كیفی پوشاك كودكان و اشتغال زایی برای 200 شغل مستقیم و 550 شغل غیرمستقیم است.

    بخش اولیه (نمای ذهنی):

    بیان آرمان های كسب و كار:

    هدف: تولید پوشاك بچه گانه مانند بلوز، شلوار، كاپشن، و غیره از الیاف طبیعی و بهداشتی كه بر اساس فصول مختلف سال نوع پوشاك نیز تغییر می كند.

    بیان ماموریت كسب و كار:

    این كارخانه با استفاده از ماشین آلات مدرین نساجی و خیاطی و به توصیه صنعت مربوطه طراحی و اجرا شد كه اهداف عالی آن رسیدن به كیفیت بالا با هزینه كم و رقابت با اجناس خارجیست.

    توصیف كسب و كار

    معرفی كسب و كار

    با تولید پوشاك كودكان هم خانواده ها نسبت به خرید كالاهای با كیفیت ایرانی راقبتر می شوند و هم هزینه پوشاك كاسته و هم چنین هزینه گمركی واردات چنین پوشاكی كاسته می شود و اشتغال زایی برای 750 نفر.

    معرفی محصول یا خدمت

    این كارخانه تولیدی است كه مواد اولیه و كالاهایی را خریداری و آن ها را تغییر شكل می دهد و به كالای پوشاك تبدیل می كند و سپس به فروش می رساند.

    تحلیل صنعت

    این صنعت به دلیل آنكه پوشاك یكی از نیازهای ضروری مردم است جزءِ پر اهمیت ترین صنعت در كشور محسوب می شود كه خود بیانگر فرهنگ مردم ایران است.

    نقاط ضعف اساسی

    1- تبلیغات مداوم بر استفاده از البسه خارجی

    2- ارزان خواستن پوشاك بدون در نظر گرفتن كیفیت آن

    3- حمایت نكردن دولت در اجرای كم وارد كردن پوشاك خارجی

    4- كم اعتمادی مردم به اجناس داخلی

    نقاط قوت اساسی

    1- به دلیل كیفیت اجناس نوعی رقابت داخلی به همراه دارد كه خود سطح كیفی اجناس داخلی را به دنبال دارد.

    2- استفاده از طرح های ایرانی و مورد نظر فرهنگ ایران

    3- استفاده از مواد اولیه كاملاً طبیعی و بهداشتی

    4- ارتقاء صنعت تولید پوشاك در كشور چه كمی و چه كیفی

    تهدیدات قابل ملاحظه

    1- حمایت نكردن دولت در اجرای طرح

    2- تبلیغات مداوم از البسه خارجی

    3- شرایط بازاری

    فرصت های قابل ملاحظه

    1- استفاده از مواد اولیه كاملاً بهداشتی

    برنامه بازار و بازاریابی

    توصیف بازار (شامل بخش بندی بازار، بازار هدف، جایگاه محصول و...)

    این نوع پوشاك در تمام نقاط كشور و در تمام بازارهای پوشاك می تواند به فروش برسد و بازارهای هدف آن ? پاساژها و مغازه های پوشاك كودكانه و جایگاه محصول بخش كودك مغازه هاست.

    تحلیل رقبا (تعداد رقبا، رقبای بالقوه، توان رقبا، موانع ورود و خروج و...)

    در حال حاضر 212 كارخانه تولید پوشاك در كشور وجود دارد كه 112 عدد آن سنتی و 80 عدد آن نیمه صنعتی و سنتی و تنها و تنها 20 عدد مدرن است كه این 20 كارخانه رقبای اصلی محسوب می شوند و ورود و خروج به این صنعت آسان نیست زیرا هم هزینه بالا و هم تخصص ویژه ای نیاز دارد كه به طبع همگان ندارند.

    استراتژی بازاریابی

    1- استراتژی محصول

    بیشترین استراتژی بازاریابی این محصولات تبلیغات است كه بر اساس درجه بندی 1- تلویزیون 2- روزنامه ها و مجلات 3- رادیو و 4- كیفیت تشخیصی مردم

    2- استراتژی قیمت

    با تولید انبوه این محصولات و تك نرخی بودن آن هرگونه قیمت گذاری دلخواه را بر دیگر محصولات فاقد ارزش كاسته و به نسبت هزینه های خرید پوشاك خارجی را كاهش داده و باعث هزینه فرصت خرید محصولات ایرانی می شود.

    3- استراتژی مكان

    فروش این اجناس در مكان های فروش البسه كودكان كه در بازارهای تخصصی یا پاساژها و یا مغازه های مربوط به پوشاك كودكان است صورت می گیرد.

    4- استراتژی توزیع

    توزیع آن به عهده كارخانه دار است و سپس بعد از خرید مغازه دارها به عهده خود آنهاست كه تحویل مشتری می دهند.

    5- استراتژی جذب مشتری

    از طریق تبلیغات و استفاده خود مردم و نظر آن ها در مورد این پوشاك

    برآورد میزان تقاضای بازار (برای یك و دو سال آینده)

    برنامه عملیاتی (تولید)

    توصیف محصولات و خدمات (از بعد فنی)

    خرید مواد اولیه از جمله پشم شیشه و پنبه و الیاف نخی و با استفاده از ماشین آلات، تبدیل به منسوجات قابل دوخت می شود كه طراحی در همان مرحله انجام می گیرد. سپس به بخش دوخت وارد شده و توسط خیاط كاران برش داده و دوخت می شود.

    توصیف فرآیندهای تولید یا ارائه خدمات (مزایای رقابتی فرآیند و پرسنل تولیدی)

    چون 60% سهم باقی مانده را از حقوق كاركنان كسر و به آن ها سهم تعلق می گیرد نسبت برآورد تولید و كیفیت آن به نسبت افزایش یافته و بهره وری بالا دارد و قابل رقابت با دیگر رقبا است.

    قیمت فایل: 3,000 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :